CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
zetty ilham @ amanda swift . F


Followers

Tuesday, May 31, 2011

haiii..

asalamualaikum .

cinta .
cinta tu wujud .
tapi aku tak pasti sama ada ia wujud untuk aku ataupun tidak .
aku tak berani mengatakan ia tidak wujud sama sekali.

sering teringatkan dia .
entah mengapa .
tidak boleh lupakan dia ,

jika rindu jadi resah , gelisah .

aku cuma mahu kau dekati aku .
dan katakan yang kau suka aku .

itu yang aku inginkan selama ini dari kau
kau dah ada yang lain
tapi aku tak putus asa

aku tak dendam
kerana dendam itu datangnya dari syaitan

yang sentiasa menghasut kita untuk kejalan yang sesat

tolong katakan yang kau suka aku . itu yang aku mahu .

aku lihat kau .
kemas . tapi kau jangan nakal sangat .


aku tak suka . kau adalah orang kedua selepas ..
KAU TAHU SIAPA KAN ??

tolong katakan yang kau suka aku .
boleh?
tak susahkan ?

aku suka kau renung mata aku . tapi jangan selalu halang aku jalan.
renung cukup .
jangan selalu puji aku . nanti aku tutup muka .

ah . aku akan tunggu kau .

bai . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment