CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
zetty ilham @ amanda swift . F


Followers

Monday, May 30, 2011

hayyyy..

saya tak boleh log in blog lama saya . itu memang sesuatu yang aku susah untuk aku terima . aku berharap sangat aku boleh log in balik dan sambung menulis di blog lama aku . blog itu umpama diari aku . semua kesedihan dan kegembiraan aku sejak tahun 2008 , blog akulah yang menjadi saksi . memang betul sedih .

aku teringat masa aku menulis . bila aku menulis pasal cinta . mesti mengalir air mata . tak tahu kenapa .

tapi itulah kenyataannya . tetapi saat kegembiraan aku menulis . aku akan tersenyum hingga tidak henti selagi aku belum habis menulis .

blog aku . diari aku .

walaupun hati rasa berat nak tinggalkan blog lama yang entah sampai bila boleh log in balik itu , aku mesti buad blog baru . aku tahu aku ada diari warna pink . tapi aku mahu seseorang baca isi hati aku .

aku tak penah suruh . dia akan baca sendiri .

ahh sudahlah . aku tak nak ingatkan blog lama itu . ada yang mahu baca ??
klik sebelah ni : http://ety-funky-lady.blogspot.com/

bacalah dengan hati yang terbuka . ahh . aku mahu buka buku baru .

tak mahu kisah lama itu lagi .
mungkin ada yang tidak tahu cara aku .

aku menulis blog memang tidak ada singkatan . lebih kemas dan mudah dibaca .
tetapi kalau di tempat lain . aku tak pandang yang panjang dah .
blog ini tak ada sesi kutuk mengutuk .

cuma luahan perasaan .

aku gemar menulis pasal cinta aku . korang tak percaya ?
bacalah blog lama aku . labels cinta . semua aku lakar sendiri . spontan .

bab cinta kalau aku sedang menulis , memanglah teramat laju datangnya idea .
tapi otak aku geliga sangat . bila masa periksa tahu pulak dia jalan dan keluar idea macam kura kura.

lagi satu . aku memang gila dekat taylor swift . cakaplah lagu apa pun aku mesti tahu lirik lagu dia .
memang terlalu minat . kadang kadang rasa macam sedih pun ada bila tak pernah jumpa taylor swift .

dia tu sempurna . rambut dan muka dah sah lawa . fashion ? up-to-date lahh wehh !!!

suara kalau tak sedap mane lahh dapat nak merasa menyanyi atas pentas yang dikelilingi berjuta peminat .
dia idola aku . tulis lagu piun sendiri .

seterusnya , nak tahu tak siapa yang aku suka ? allalalalaahh ..orang tuhhhh .. dari dulu asek tanya aku . aku suka sapa . no way man .. i'll not .

aku mampu tulis F saja. tak sampai hati nak tulis .

kadang kadang aku rasa perasaan aku pelik sangat . cepat mengalirkan air mata . betull .
terutame sekali kalau pasal F . memang tak boleh belah . sebab die lagi ensem dari justin bieber.
pantang terase sikit tak sengaje air mata aku tumpah .kadang kadang kalau nak tahan air mata tu lebih kurang 2- 3 jam saje .

kalau nak tahu aku sakit hati ataupun sedih dengan korang atau tidak .. testlah .. pastuh agak agak macam dah cukup 3 jam tu korang perhati aku tau .

haha
aku cakap betul . kalau aku sedih air mata tu memang jatuh sendiri .

so ... kalau nak cepat pujuk aku , cara yang paling mudah /kalau nak cepat\ bagilah aiskrim coklat . aku gerenti tak marah . sebab ais krim coklat menenangkan jiwa aku . aiskrim vanila pun sedap jugakan?

tapi kalau tak dapat beli aiskrim pun tak pe. bagilah kiter coklat ataupun sweets . tapi itu lambat sikit jer dari bagi aiskrim . haha .
kalau nak lagi senang bagi lah aku ape ape yang patut . lambat sikit daripada coklat dan aiskrim . F pun suka makan aiskrim.

cara yang paling mudah tapi susah berkesan adalah pujuk rayu .. apsall lah aku ni mengantuk

itulahh yang aku nak bagi tahuk pasal aku . yang lain rasenyer nanti aje aku bagi tahukkk . mengantuklah . nak tidur . esok ada kelas . nanti aku edit blog aku kasik cantik banget . cantik bak taylor swift.

sayang F sangat sangat taww .


bai . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment