CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
zetty ilham @ amanda swift . F


Followers

Tuesday, May 31, 2011

permaisuri

tengahari yang agak panas .
aku agak penat . pulang dari kelas tambahan yang agak membosankan .
tapi itu tidak sebosan duduk di rumah .

aku rindu akan dia . baru saja jumpa tapi sudah rindu . apa semua ini ?

aku teringat lagu gelora jiwa . yuna nyanyi .
dulu p.ramlee yang nyanyi .
merdu sangat . aku suka lagu itu .

kerja rumah aku memang sentiasa enunngu kedatangan aku ,
benci semua itu .

tiba tiba tekak ini rasa macam nak makan ais krim coklat .
aisshhh .

masa ni jugaklah rasa nak makan aiskrim .
itu semestinya kegemaran .
kalaulah dapat aiskrim tu . memanglah nikmat .

ah . mana aku nak beli aiskrim ?

cornetto !
mari sini !

dah cukup cakap pasal aiskrim . nanti aku teringat pulak dekat aiskrim itu .
harap harap esok sempat beli aiskrim dekat mara .
itu sajalah masa yang sempat aku curi . kalau ada orang belanja kan bagus :(

aku punya perasaan pada dia .
tapi dia adakah perasaan pada aku ?
itu yang buat aku tertanya . ataupun aku yang tergila kan dia .

benda ini sering merunsingkan aku .

handphone aku tak boleh on . bukan kerna rosak .
battery tak ada .

satu satunya benda yang aku benci tentang handphone aku adalah kerana dia mempunyai battery .
yang mesti di caj semula apabila habis .

aku tekan punat on . senyap . bye sony erricson .

lusa hari jadi aku . hari jumaat .
hari yang penuh berkat . aku suka .

tak sabar menunggu hari itu dengan harapan dapat handphone baru iaitu siteri .

huhu. aku harap aku dapat hadiah daripada kawan kawan aku .
aiskrim cokelat pun tak apa .

aku rasa mama nak belikan aku siteri . wuuuuuuu . hikhik . jealous letewewwww .

aku nak aiskrim cornetto cokelat sebagai hadiah hari jadi aku .

haha .


bai . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment