CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
zetty ilham @ amanda swift . F


Followers

Wednesday, June 01, 2011

pelikun .. tak mawww

pelik dengan perangai dia .
aku tak faham lansung . fikir bagus sangat ?

jangan buat aku marah . penat dengan semua ini .
aku tak faham akan keadaan yang menimpa .

dunia berubah pelik . aku tak suka begini .

aku mahu hidup normal . berjaya .

kenapa dia pelik . aku lansung tak faham . memang sepatah pun tak faham .
pelik sangat .

mungkin benar sifat yang dikatakan pada aku tempoh hari . tapi ia menyakitkan hati aku .

sering menyakitkan hati aku . belah lah . aku sakit hati menjelang hari jadi . aku juga pelik dengan diri aku sendiri . mengapa aku sering teringatkan dan menyebut nyebut tentang harijadi aku yang tinggal beberapa puluh jam sahaja lagi itu?

kemmmoonn lah .

haha . dalam keadaan perut aku yang lapar ini , aku terasa macam nak menulis blog .
tummy aku lapar .

tapi tak da selera nak makan .
pelik sungguh .
mungkin kempunan nak makan aiskrim coklat .

pandai perut aku buat helah . kan?
korang ada ?


/takkan lah aku selalu nak bajet model je kan ? muka pun buruk . apedehal bro .\
  aku dah lama tak tangkap gambar macam ni . rindu . wuuu .

perasan tak ? hikhik . tak maw cakap pasal gambar kat atas ni . mungkin ada yang pernah nampak gambar aku yang ala ala macam ni jugak . aku tiru eikkk . sori . tak perasan lah . jangan marah sebab itu gambar aku

peliklah perangai aku . tak suka pelik . buat aku susah hati . perangai dia pun pelik . lagilah aku sakit hati .
dah lah tu . aku lapar . aku tak nak makan .

bai . asalamualaikum .

No comments:

Post a Comment