CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
zetty ilham @ amanda swift . F


Followers

Thursday, June 02, 2011

..

hampehhh . satu kawan pun tak bagi aku birthday present . even aina pun tak bagi .
sian nye aku .

adakah masa berlalu pantas ?
ataupun berlalu lambat ?

aku rasakan bagai bumi berputar terlalu laju untuk aku . andaikan ia berputar perlahan . banyaknya masa yang terluang . banyaknya perkara yang boleh dibuat . banyaknya masa untuk fesbuk .

aku sentiasa ingat akan kiamat . masa yang berlalu agak cepat itu membuatkan aku terfikir seketika .

kadang kala cerita dan tanda tanda kiamat itu menggerunkan aku . aku takut dengan kekuasaanNYA.

aku berharap ucapan 'selamat hari lahir ' itu sempat aku dengar .
atau mungkin aku tak dapat .
aku berdoa supaya hari ini lebih baik dari hari semalam . dan hari esok lebih baik dari hari ni

sudah lama aku tak jejak kaki ke Jusco . rindu ah .

Jusco di ipoh semestinya tidak menyeronokkan . k.l lagi best .
dah lah tu .

bile lah AISKRIM CORNETTO COKELAT saya akan sampai .
saya menunggu kehadiran AISKRIM CORNETTO COKELAT daripada encik

No comments:

Post a Comment