CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
zetty ilham @ amanda swift . F


Followers

Wednesday, June 01, 2011

hai sayang .

malam yang dingin . buat aku rasa ingin sambung menulis selepas cerita tentang pelikun .

walau tangan lenguh menulis . tapi hati tetap teguh hendak menulis . hobi ke namenyer tu ?
heyy . aku rasa aku taknak cerita pasal F ke DIA ke .or sapa sapa  untuk kali ini .

aku sedang memikirkan sesuatu .

kenapa hati aku punya satu ? mungkin satu lagi hati aku ada pada sesiapa yang patut aku cari pemiliknya . tapi sekarang aku rasa macam aku sudah jumpa pemiliknya , mungkin dia adalah yang paling istimewa antara orang yang aku pernah kenal dahulu .

terima kasih tuhan kerana telah meminjamkan aku kawan yang sangat bermakna buat aku dan buah hati yang telah Engkau ciptakan untuk aku buat peneman sunyi juga sepi .
di saat gelak dan tawa , di kala sedih dan gundah .

kau senyum . aku tergamam . jangan ulang lagi . nanti aku paling muka ke tempat lain .
bila permpuan diguris hatinya oleh lelaki . adakah lelaki itu akan memujuk . ataupun terus meninggalkan permpuan tersebut seorang diri .

dalam dunia , permpuan memerlukan lelaki .
begitu juga aku yang ingin selalu di sampingmu


jika aku masih lagi seorang manusia . manusia yang punya iman . pastinya aku punya emosi dan persaan.

dan aku juga pasti akan melakukan kesalahan secara tidak sengaja .
tapi kau jua sebagai manusia punya iman seperti aku jangan terlalu menyakitkan hati aku . aku akan menangis .


sebanyak manapun aku mengalirkan air mata kerna rindu . kerna sayang ,
kalau F memang yang terbaik untuk aku . Allah akan sentiasa tunjukkan jalannya kepada yang sentiasa berharap dan berdoa sepanjang masa .

kalau sebaliknya  .
maka aku redha akan ketentuan itu .

mungkin ada yang lebih terbaik.

terima kasih Tuhan kerana Engkau telah berikan aku pelbagai dugaan sejak aku dilahirkan di dunia ini .

walaupun dugaan yang melanda pada aku pada saat aku dilahirkan itu berat .

itu banyak mengajar aku erti kehidupan .
mengajar aku menjadi seorang gadis yang berfikiran matang dan tabah .

sedihnya aku bila aku lihat kau online . tapi kau tak post satu huruf pun dekat wall aku . patutkah begitu?

aku dan kau hidup untuk esok bukanuntuk semalam . jangan kau ungkit kisah semalam.  semoga kau tak lupa aku yang disini yang sentiasa teringatkan kau .

dah lah tu . aku akan pergi bercuti di melaka pada 4 Jun 2011 . itu mungkin menyeronokkan . tapi tidak bagi aku untuk meninngalkan kau belajar seorang diri . kalaulah kau boleh ikut aku ke sana . kau boleh jadi bodyguard aku macam biasa .
macam kau pakai kasut lambat lambat .
nanti kalau aku terjatuh siapa nak sambut aku ? 
kalau ada orang perhati aku siapa yang akan pertahankan aku?

kalau aku tak dapat online nanti siapa nak teman aku sembang ?

hari lahir aku kau jangan lupa yahh .
aku inginkan hadiah daripada kau . kau yang sentiasa encem .

kau jaga solat dan kesihatan yah .. 

aku bertolak ke melaka pagi .
jadi kelas tambahan pada hari isnin aku rasa tak akan aku tinggalkan , /ada kaitan tak ?\
UPSR .
aku ingat itu .

aku sudah mengantuk . 12 : 35 pagi ataupun malam >? 
entah .

aku mesti tidur . esok kelas tambahan subjek b.melayu menunggu aku .sayang cikgu Robiana . aku tak mahu lewat lagi .
nanti ada orang duduk tempat aku . = ) 
hikhik . jangan terasa yeaaa..

malam yang gelap . 




 selamat malam buat bulan dan bintang yang  menemani aku malam ini . terima kasih .
 k bai . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment