CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
zetty ilham @ amanda swift . F


Followers

Wednesday, June 08, 2011

#rindu

hayy blog comel saya ! comel ke ? ^ ^

jangan perasan sangatlah amanda oit. hehe . saya memang budak yang suka perasan . awak tak tahu ke ?
tapi saya perasan tak sampai tahap gile lagi . boleh tak saya jadi perasan tahap gila ?
tapi kalau saya gila , siapa akan update belog ini ?

rindu sangat dekat belog ni . lama dah tak menulis . saya rasa 5 hari kot . asyik teringatkan belog . #ok saya tipu je . sebenarnya saya rindu F.
 mestilah saya rindu F . sebab saya dah lama tak jumpe budak yang pegang separuh lagi hati saya . jahatnya dia . bawa lari hati saya jauh jauh samapi buat saya rindu . kan ?

sebenarnya saya tengah happy . sebab saya dah lama tak touch laptop comel saya ni . almaklumlah .
 saya sibuk bercuti .. dan berjalan .

  banyak sudah tertinggal cerita .

harijadi saya pada tanggal 3 Jun tidak begitu meriah seperti yang saya inginkan .

saya rasa macam taknak cerita dalam post yang sama . bosan lah kalau entry panjang panjang . pasal bufday saya , saya mahu cerita lagi 3 minit . ok ?

bai . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment