CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
zetty ilham @ amanda swift . F


Followers

Thursday, June 02, 2011

ok aku fine.

aku rasa sangat gembira bila bersama kau .
itu cukup bahagia buat aku .

kadang kadang aku terfikir . adakah hubungan ini kekal selamanya ? ataupun hanya sementara .

bagaimana kalau terputus hubungan nanti ?
kau sering buat aku heppy . aku suka sangat itu . kalau boleh , tiap tiap masa aku ingin kau ada di samping aku. temani aku .
andainya kau sentiasa disisi aku .
pastinya setitis air mata pun tidak akan pernah mengalir .

malam yang gelap . aku sengaja matikan lampu . lebih tenang sendirian .

jauh dari kekecohan dan kerunsingan . menanti tepat jam 12 : 00 tengah malam . untuk apa?

hari lahir aku yang ke dua belas . tak sabar menunggu . aku tak pernah buat macam ni .
entah kenapa aku jadi terlebih gembira dengan hari lahir aku pada tahun ini . sebab sebabnya lansung tidak muncul dalam fikiran aku .

boleh buat kad pengenalan . patutkah aku gembira sebab itu ? tak mungkin kerana itu .

aku tak buat apa apa pun . tapi aku tak rasa bosan .
aku tak tahu apa aku nak buat malam ni .

sebab aku tak mengantuk . ikutkan jam aku . ada lebih kurang 22 minit lagi sebelum jam 12 : oo . aiskrim cornetto cokelat . tak ada seorang pun yang bagi aku . sedih akan itu .

aku tak ada  idea malam ni . sebab aku asyik terfikirkan hari jadi aku .
terlalu excited .
esok aku mesti berkemas barang .
Sabtu , aku akan bertolak 6.30 pagi awalnya .

ke tanjung malim . dan singgah sebentar di Putrajaya .
ikutkan perncangan , tarikh pulang ke Perak boleh jdi pada hari Isnin ataupun hari Rabu .
esok aku akan pulang ke kampung sebentar . ada urusan hal keluarga .

Melaka . destinansi yang mungkin agak menarik bunyinya . aku tak sabar .
kalau esok aku dapat siteri sebagai hadiah hari lahir , dialah yang akan menjadi mangsa gambar gambar aku semasa di sana .

Alin beritahu aku . dia akan pergi bercuti di Perlis . bagus itu .
aku memang tak ada idea nak tulis apa malam ini .

memang lah buntu kerana asyik memikirkan hari lahir dan percutian .
esok aku akan listkan orang yang pertama hinggalah orang yang terakhir wish hari lahir pada aku .

barulah hebat namanya . =)
sorilah . post kali ini tak sepanjang mana . memang tak ada idea lansung , tak banyak perkara yang berlaku hari ini .

bai . asalamualaikum .

No comments:

Post a Comment